ليزر هموروئيد خارجي يا ترومبوزه
نوشته شده توسط : کلینیک لیزر

ليزر هموروئيد خارجي

روش ليزر بواسير (LHP) يک روش ليزر جديد براي درمان سرپايي بواسير است که در آن جريان شرياني بواسير بوسيله لخته شدن بواسير با انعقاد ليزر متوقف مي شود.

 

آيا بواسير خارجي مي تواند با ليزر برطرف شود؟

سابقه و هدف: روش ليزر بواسير يک روش ليزر جديد براي درمان سرپايي بواسير است که در آن جريان شرياني بواسير بوسيله انعقاد ليزر با هدايت داپلر متوقف مي شود.

 

آيا براي بواسير خارجي نياز به جراحي است؟

بواسير خارجي يا افتاده مي تواند تحريک شده يا آلوده شود و ممکن است نياز به جراحي داشته باشد. انجمن جراحان روده بزرگ و روده بزرگ آمريكا تخمين مي زند كه كمتر از 10 درصد موارد بواسير نياز به جراحي دارد.

 

ليزر هموروئيد خارجي يا ترومبوزه

 

کدام نوع جراحي بهتر است؟

هموروئيدکتومي جراحي باز پر کاربردترين روش در مديريت جراحي بواسير است. با اين حال ، هموروئيدکتومي با عوارض قابل توجهي از جمله درد ، خونريزي و عفونت زخم همراه است که مي تواند منجر به بستري طولاني مدت در بيمارستان شود

 

آيا لخته خون همراه با بواسير وجود دارد؟

گاهي اوقات ، يک لخته خون در بواسير ايجاد مي شود. به اين حالت بواسير ترومبوز گفته مي شود. با تورم بواسير ترومبوز ، فشار بافت هاي اطراف باعث پارگي و خونريزي آن مي شود. خون ناشي از بواسير ترومبوز شده ، تاريک و لخته است.

 

آيا جراحي بواسير ارزش درد را دارد؟

اگرچه اينها ممکن است آسيب کمتري داشته باشند و عوارض کمتري داشته باشند ، اما جراحي مي تواند انتخاب طولاني مدت بهتري باشد ، خصوصاً اگر بواسير شما بزرگ و بسيار دردناک يا خونريزي داشته باشد. جراحي بواسير در بيشتر مواقع ايمن و موثر است.

 

آيا مي توان بواسير خارجي را ترکيد؟

در صورت ترومبوز شدن بواسير خارجي ممکن است ترکيده شود ، به اين معني که لخته خون در بواسير بوجود آمده است. اگر اين اتفاق بيفتد ، افراد ممکن است يک توده سخت و دردناک در خارج از مقعد خود احساس کنند.

 

بهترين روش براي رفع بواسير چيست؟

هموروئيدکتومي جراحي براي برداشتن بواسير داخلي يا خارجي است که گسترده يا شديد باشد. هموروئيدکتومي جراحي موثرترين درمان بواسير است ، اگرچه با بيشترين ميزان عوارض همراه است.

 

ليزر بواسير خارجي

ليزر هموروئيد خارجي يکي از موثرترين روش هاي جراحي و درمان مي باشد که نقش بسزاي در درمان دارد. در واقع امروزه شايد يکي از راحت ترين نوع جراحي ها جراحي با ليزر باشد. در ذيل به مزاياي ليزر بواسير خارجي مي پردازيم:

 

در چه صورت ليزر هموروئيد ترومبوزه واجب است؟

  • درد بسيار زياد و خارج از تحمل
  • پاره شدن هموروئيد ترومبوزه
  • زخم شدن هموروئيد ترومبوزه
  • مراجعه بيمار در 48 ساعت اوليه بروز بيماري

 

آيا جراحي بواسير با ليزر دردناک است؟

جراحي براي بواسير کوچک داخلي توصيه نمي شود (مگر اينکه بواسير داخلي بزرگ يا بواسير داخلي و خارجي نيز داشته باشيد). ليزرها اغلب به عنوان روشي کم درد و سريع تر براي از بين بردن بواسير تبليغ مي شوند.

 

 

 





:: برچسب‌ها: لخته شدن ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: